עסק תל אביבי: כך תשמרו על העסק בעיר ללא הפסקה

עסק בתל אביב

ת"א היא ללא ספק עיר לא הפסקה, עיר שנוהרים אליה מכל הארץ, עיר שבה כל נכס נדל"ן יקר מפז ועיר שמכילה לא מעט עסקים – מכל הסוגים. מכאן שמצד אחד מדובר ביתרון יחסי (עסק במרכז הארץ) ובתחרות מפרה, אך מצד שני התחרות מאוד גדולה, וזאת כי בכול משבצת קיימים כמה וכמה עסקים, כך שהתחרות האמתית מתמקדת בשיווק הדיגיטלי – היכן שלכולם מוצעת נקודת התחלה שווה. אי לכך אם גם אתם מחזיקים עסק בת"א, אתם בהחלט צרכים להחזיק אתר אינטרנטי ואתם בהחלט צרכים לקדם אותו נכונה.

ללא תשלומי ארנונה – הזירה הדיגיטלית

בין אם החנות שלכם ממוקמת במרכז רחוב אבן גבירול ובין אם החנות שלכם ממוקמת אי שם ברחוב פחות מוכר, טוב לדעת שבזירה האינטרנטית החנות שלכם יכולה לתפוס את קדמת הבמה ומבלי לשלם יותר ארנונה. כיצד? בזירה הדיגיטלית החוקים שונים לגמרי – כל שצריך לעשות זה להשקיע במלאכת קידום אתרים, כך שהעסק יופיע בראש תוצאות החיפוש. שנדגים? בהנחה ויש לכם מסעדת המבורגרים (לכם ולעוד רבים בעיר) ולקוח פוטנציאלי ייכנס לשנייה לרשת בכדי לבחון אלו אופציות קיימות (כמו בכול פעם שעומדים לבצע מהלך שנוגע לרכישה), הוא עשוי למצוא שהמסעדה שלכם הינה האופציה הראשונה שמופיעה, ופה סביר להניח שיקרו שני דברים במקביל: אותו לקוח פוטנציאלי לא ימשיך לחפש חלופות נוספות והוא יתרשם שמדובר בהמבורגר מאוד איכותי, ולו כי הקידום הדיגיטלי מאוד איכותי.

 חשיבות המיקוד

חשוב לציין שאין זה רק מספיק להופיע ראשונים ברשימת תוצאות החיפוש בגוגל, אלא בין היתר מוטב למקד את התוצאה בהתאם לקהל היעד, ובעיקר כאשר מדובר בקידום ממומן, בו משלמים בכול פעם שנכנסים דרך התוצאה לאתר ובכך לנהל את העסק בצורה יעילה. מדוע? כיוון שאם הקידום לא יהיה מספיק ממוקד אנשים כלליים יכנסו לאתר (ויגרמו לכם לשלם) ומהר מאוד ייצאו ממנו (פשוט כי הם יגלו שהעסק אינו עונה במדויק על הדרישות). מכאן שגם משלמים ללא הצדקה וגם לא תומכים בקידום האורגני. שנרחיב? ככול שגולשים שוהים באתר יותר זמן, כך הקידום האורגני מזכה ביותר נקודות.

אורגני ממומן ומה שביניהם

כל עסק בת"א מכיר את התחרות הקשה ופה נציין שגם בזירה האינטרנטית החיים אינם קלים, אך כן מצויים שני כלי עזר עיקריים: קידום ממומן שמעניק תוצאות מידיות ושחדל להיות יעיל ברגע שמפסיקים לשלם, וקידום אורגני שלוקח לו כמה חודשים להראות תוצאות, אך גם אם תחליטו לחדול מלהשקיע בו, הוא עדיין ישמור על שורת ההישגים. מה עדיף? תלוי מהי הסיטואציה, אך לרוב נהוג לחבר בין שתי השיטות. בכול אופן תמיד חשוב לבצע אופטימיזציה, לפעול בהתאם ליעדים שהוגדרו מראש, לבנות תוכנית מימון הגיונית (מושתתת על פרמטרים אישיים) ולהתעדכן בחידושים האחרונים בתחום הקידום (הם תמיד מופיעים).

שני נדבכים משלימים

מכאן שבין אם יש לכם עוד פיצרייה בעיר ובין אם אתם מוכרים נעלי עקב מזכוכית מחוסמת, עדיין העסק שלכם יכול לשגשג, הכול תלוי היכן מופיעים ברשימת תוצאות החיפוש והאם האתר משלים כראוי את הקידום, משמע מעניק סיבה להישאר ואף לסגור עסקה – בהצלחה!

השארת תגובה