איך מנהלים ומשווקים עסק בצל הקורונה?

על משבר הקורונה העולמי שהתחיל בשנת 2019 כנראה שעוד נדבר בהרחבה בעשרות השנים הבאות לכל הפחות. אחת ההשלכות היותר חמורות שלו, היא הפגיעה הכלכלית אליה הוא הביא ומצב החירום הפיננסי אליו נכנסו מדינות רבות. המצב הזה השפיע בפרט על עסקים, שחלקם למרבה הצער פשטו רגל ונסגרו. אחרים, ניסו ומנסים עד היום להתגבר על הפגיעות הכלכליות ולמצוא את הדרכים להמשיך את ההתנהלות השוטפת בצורה טובה בלי ירידה בהכנסות. למרבה השמחה, אפשר לראות לא מעט נקודות אור אצל עסקים שמצאו דרכים שונות ומגוונות להמשיך ולנהל את העסק בצורה חכמה שאפשרה להם לצלוח את התקופה הקשה הזאת. מי שילמד מאותם עסקים, ימצ שעל אף הקשיים והמצב האבסורדי, בהחלט יד דרכים להמשיך ולתחזק את עסק ולהימנע ממצב הביש של ירידה דראסטית בהכנסות. בואו נדבר על כמה דרכים לנהל את העסק בצל משבר הקורונה ובפרט כיצד אפשר לשווק אותו בצורה טובה בתקופה הזאת.

פתיחת חנות אונליין ומכירת מוצרים ברשת

בלי ספק הדרך היצירתית והנפוצה ביותר בה בחרו בעלי עסקים רבים שנאלצו לסגור את החנויות הפיזיות שלהם לתקופה. זה אכן דורש השקעה מסוימת, אך כזו שבהחלט תשתלם בעתיד. מה שצריך לעשות הוא לפתוח אתר מכירות מקוון ולהתחיל למכור את המוצרים דרך האינטרנט. הדרך הטובה ביותר להבטיח כניסות היא באמצעות קידום אורגני בגוגל המבטיח מיקום טוב בתוצאות החיפוש. REGO היא חברה לקידום אתרים המתמחה בדיוק בדבר הזה. מי שבבעלותו אתר טוב ומוצרים אטרקטיביים, יוכל בהחלט להפיק לא מעט מהשירותים שהיא מציעה ובכך לגייס לקוחות חדשים ולהגדיל את היקף המכירות. בנוסף תוכלו למצוא באתר מאמרים רבים ומידע מעניין וחשוב על התחום, כך שבהחלט שווה להציץ.

ייעוץ עסקי

גם העסקים הוותיקים והמנוסים ביותר ובעלי העסקים הכי ממולחים כנראה לא הכינו את עצמם ליום של משבר עולמי בסדר גודל שכזה. עסק שנכנס למצב כזה, אפילו אם הוא מתנהל בצורה נכונה בשגרה, כנראה לא ערוך להתמודדות פיננסית אמיתית כראוי. בדיוק בגלל זה שווה לשקול לפנות ליועץ עסקי ולקבל ניתוח מעמיק על תזרים המזומנים של העסק. יועץ עסקי טוב ידע לספק תובנות שגם לוקחות בחשבון את ההפסדים בגלל המשבר וגם מתייחסות לאתגרים עתידיים הקשורים אליו.

מדריכים ומידע מהרשת

ברשת תמצאו לא מעט מדריכים שמתעדכנים באופן תדיר, החל ממדריכים לשיווק וקידום העסק בתנאים החדשים, ועד למדריכים שיסייעו לכם למצוא דרכים יצירתיות להמשיך ולהפעיל את העסק בהתאם להנחיות. את התכנים ניתן לצרוך לא רק על ידי קריאה, אלא גם באמצעות האזנה לפודקאסטים, כשמומלץ להיכנס לאתר "מרכז הפודקאסטים", שם תמצאו מגוון רחב של הסכתים, לרבות בנושאי כלכלה ושיווק עסקים.

רשתות חברתיות

הדבר נכון בעיקר לבעלי עסקים ותיקים שעד היום לא קידמו את העסק שלהם ברשתות. היום יותר מתמיד ובמיוחד בזמן משבר הקורונה, אנשים מבלים יותר זמן מול המסכים והרשתות החברתיות. עסקים שיקדמו את עצמם דרכן, יגיעו לחשיפה גבוהה הרבה יותר, במיוחד אם לא עשו זאת עד היום. ניתן בהחלט להיעזר במקדמים וחברות העוסקות בשיווק ברשתות אם אתם לא יודעים בדיוק איך עושים את זה. זכרו שאין בושה בשיתוף העולם בקשיים שלכם וברתימת לקוחות חדשים אליכם מתוך הזדהות עם הקושי והאתגרים הרבים שאתם חווים.