חברות למימון רכב בתל אביב? כדאי שתכירו את תפנית!

חברות מימון רכב, ליסינג והשכרה פועלות בתחום תחרותי למדי. בוודאי במרכז הארץ ובעיר מרכזית כגון תל אביב. כיצד פותרים אתגר זה ביעילות? דבר אחד בטוח – מערכות המחשוב שלכם חייבות להיות טובות מספיק. מדוע? מה היא מערכת תפנית? וכיצד היא תסייע לכם בכך?

נהלו באופן כולל

גישה קלאסית לניהול בעסקים מורכבים, היא לנסות ולנהל באופן מאוחד ככל הניתן. זאת, בשונה ממצב, שבו תוכנות שונות מופקדות על תחומים שונים בפעילות העסקית. למשל תוכנת הנהלת חשבונות, תוכנת ניהול כספי, תוכנת ניהול קשרי לקוחות וכן הלאה. הדבר מתבטא במחשוב, באמצעות מערכות מסוג Enterprise Resource Planning. מערכות אלה, מרכזות למקום אחד, באופן אינטגרטיבי, יכולות רבות של תוכנות נפרדות לניהול עסקי. באמצעות מערכת לחברות ליסינג של תפנית למשל, תוכלו לנהל את רוב פעילותכם כחברת מימון רכב, ליסינג והשכרה. זאת, הן לגבי יכולות מיוחדות לענף שלכם והן לגבי יכולות כלליות של ניהול עסקי. הרכיבים השונים ידועים בכינוי "מודולים" והם יכולים לפעול עצמאית וכמובן, גם באופן מאוחד ואינטגרטיבי. אז מה מיוחד במערכת ה-ERP תפנית דווקא?

התאמה למגזר

אז כפי שהבנו, תפנית היא מערכת ERP. מערכות אלה, לרוב דורשות לא מעט השקעה, בהתאמתן לאחר הרכישה למגזר וגם לעסק הספציפי. נקודה מיוחדת לגבי תפנית, היא שתוכנה זו מותאמת מראש למגוון מגזרים עסקיים, כולל מימון רכב, ליסינג והשכרת רכב. התאמה זו מראש, חוסכת עבורכם לא מעט זמן וכסף. היא גם מבטיחה, שההתאמה בוצעה באופן המקצועי ביותר, במקום שאתם תנסו לעשות זאת לבד, ברמה נמוכה יותר. חשוב להדגיש, שמערכות ERP הן מערכות גדולות ומורכבות יחסית. מסיבה זו, גם התאמות עבורן מציבות לא מעט אתגרים ואינן פשוטות. כך שהחיסכון עבורכם ברכישת מוצר מותאם מראש, בהחלט משמעותי.

 

 

מה זה כולל

מערכת תפנית כוללת בהקשר של חברות ליסינג והשכרת רכב, את היכולות הבאות:

  • ניהול צי רכב – ניהול הרכבים שלכם, כולל שמירת מידע חיוני לגביהם ואף מתן התראות לגבי טיפולים קרובים.
  • ניהול מכירות והשכרה – כולל עבור ניהול מחירונים, לידים, הזמנות, חוזים, התחשבנות מול לקוחות והליכי גבייה מולם.
  • CRM – ניהול קשרי הלקוחות (Customer Relationship Management). מודול בולט וחשוב מאוד במערכות ERP ובוודאי גם לחברות מסוג זה.
  • ניהול שרות – רכיב אשר מסייע בניהול הסכמי השרות, אנשי השטח, הטכנאים, מחזור חיי קריאות השרות וכן בניהול מרכז שרות.
  • ניהול לוגיסטיקה ושרשרת אספקה – ניהול מרוכז דרך התוכנה, של פעילויות רכש, טיפול במלאי, ניהול קטלוגים למיניהם, פעילויות הפצה ושירות שונות ועוד. המערכת תומכת גם במסופונים וקוראי ברקוד.
  • ניהול פיננסי – מענה לניהול תקציב ובקרה תקציבית, לניהול גבייה, לניהול ספקים ותשלומים ועוד.

מאחורי הקלעים

מערכת ה-ERP תפנית היא בפיתוח חברת הטכנולוגיה הוותיקה והבולטת מטריקס. למעשה, חטיבת המערכות העסקיות של מטריקס עוסקת בכך, במשך יותר משני עשורים. במהלך פיתוח זה, מוכנסים בהתמדה שיפורים למערכת ויכולות חדשות. המוצר מפותח בגוף אחד, באופן אשר מבטיח ומשפר אינטגרציה טובה בין כל רכיביו. תפנית מותאמת באופן מיטבי תוך לדרישות השוק המקומי, לחוק ולרגולציה. תפנית מותאמת גם עבור המגזרים של אשראי חוץ בנקאי, קמעונאות, יבוא ושיווק מוצרי צריכה, מרכזים רפואיים, גופים העוסקים בנכסים ונדל”ן מניב, ניהול מרכזים לוגיסטיים, מוסדות אקדמיה ומלכ”רים, מוצרי גמר לבית (ריצוף, קרמיקה, סניטציה), בתי דיור מוגן וכן חברות שירותים.

לסיכום

אל תנסו לנהל הכול לבד! נסו להשתמש במערכת שמתמחה בכך ותגלו, שניתן להתנהל באופן יעיל יותר. תפנית היא התשובה, למה שאתם בעצם מחפשים.